اسپری چسب واکو Vako

تومان43,000

40 عدد در انبار

دسته:

توضیحات

اسپری چسب واکو

اگر به دنبال سرعت‌ بخشیدن به کار خود در زمینه چسباندن اشیا مختلف هستید، ما به شما اسپری چسب واکو را پیشنهاد می‌دهیم که به عنوان یک محصول همه کاره می‌تواند بیشتر نیازهای شما را در این زمینه با دقت و کیفیت بالایی رفع کند. در ساخت اسپری چسب VAKO از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است تا کیفیت بالایی را به کاربران خود ارائه دهد. این محصول را از ترکیب حلال‌های مختلف، رزین‌های صنعتی و پلیمرهای لاستیکی تولید می‌کنند تا کاربردی همه کاره داشته باشد. شاید شما این محصول را با نام اسپری چسب اعلامیه واکو نیز شناخته باشید زیرا یکی از بهترین گزینه ها برای چسباندن انواع پوستر و اعلامیه بر روی سطوح مختلف میباشد. این محصول بر پایه رزین آکرولیک ساخته شده است که پس از اسپری شدن بر روی سطوح عمودی به هیچ عنوان شره نمیکند . اسپری چسب همه کاره واکو در بسته بندی اسپری استوانه ای شکل و در حجم ۳۰۰ میلی لیتر در بازار عرضه شده .

اسپری چسب واکو در واقع کاربرد عمومی دارد و بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شود. همچنین بهتر است از این چسب در سطوح صاف و هموار مانند شیشه ، چوب ، مقوا ، چرم و… استفاده نمایید . تفاوت عمده چسب های تیوپی و اسپری ای در طول عمر آن هاست زیرا چسب های تیوپی پس از استفاده، در ظرف تیوپ خشک شده و از بین میروند ولی از چسب های اسپری ای میتوان بار ها بدون نگرانی از خشک شدن استفاده نمود و بهترین کاربری را گرفت .

ویژگی‌های اسپری چسب واکو

ویژگی‌های منحصربه فرد چسب اسپری واکو باعث شده تا در میان کاربران محبوبیت زیادی داشته باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت و استحکام بالایی را در چسبندگی از خود نشان می‌دهد.
از جنس رزین آکرولیک ساخته شده است
قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.
غیر قابل‌اشتعال است.
در هنگام استفاده ، اسپری چسب VAKO با سرعت بالایی خشک می‌شود و درنتیجه کنترل زمان خشک‌شدن را برای کاربران راحت می‌کند.
کیفیت بسیار بالای آن باعث می‌شود تا با کم‌ترین مقدار استفاده از این محصول شاهد بیشترین میزان چسبندگی باشید.
اسپری چسب اعلامیه واکو غلظت بالایی دارد و پس از اسپری کردن شره نمیکند.
کاربرد اسپری چسب همه کاره واکو

غیر قابل‌اشتعال بودن اسپری چسب همه کاره واکو باعث شده تا در صنایع مختلف با خیال راحت مورداستفاده قرار گیرد. ساختار این محصول به گونه‌ای است تا از بروز آتش‌سوزی‌های ناشی از چسب در موارد مختلف جلوگیری کند. ما بیشترین کاربرد چسب اسپری همه کاره را می‌توانیم در صنعت مبلمان‌سازی ببینیم. برای چسباندن مواد زیر نیز می‌توان از این محصول استفاده کرد:

مواد پلاستیکی
کاغذ و مقوا
چرم و پارچه
شیشه
طریقه مصرف اسپری چسب vako :

قبل از استفاده از اسپری برای مخلوط شدن اجزای آن با یکدیگر حتما قوطی آنرا به مدت ۱۰ ثانیه تکان دهید.
جهت دست یابی به بهترین عملکرد اسپری چسب همه کاره واکو سطوح مورد نظر را از هرگونه چربی و آلودگی پاک کنید.
از فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری ، اسپری چسب اعلامیه واکو را به میزان لازم بر سطح مورد نظر اسپری کنید و به مدت ۱۰ تا ۲۰ ثانیه زمان دارید تا قطعات را به یکدیگر بچسبانید
به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا چسب خشک شود.
اجسام مورد نظر را بر روی هم قرار دهید و با دست به یکدیگر فشار دهید تا حباب های هوای بین سطوح خارج شود.
پس از اتمام کار جهت جلوگیری از مسدود شدن مسیر اسپری ، قوطی را وارونه نگه داشته و به مدت ۳ ثانیه اسپری نمائید . همچنین در صورت مسدود شدن مسیر آن میتوانید به سادگی و با استفاده از سنجاق مسیر را باز نمائید .

نکات ایمنی در هنگام استفاده از اسپری چسب واکو

قوطی‌های اسپری چسب همه کاره آتش‌زا هستند؛ بنابراین از انداختن آن‌ها درون آتش خودداری کنید.
در هنگام استفاده از چسب اسپری از تماس آن با چشمان خود اجتناب کنید و در صورت آلودگی خیلی سریع چشمان خود را با آب بشویید و اگر لازم بود به پزشک مراجعه کنید.
اسپری چسب VAKO را دور از دسترسی کودکان بگذارید.
هیچ‌گاه قوطی اسپری را سوراخ نکنید و آن را تحت‌فشار قرار ندهید.
یکی از نکاتی که برای حفظ خاصیت چسبندگی اسپری چسب VAKO باید رعایت کنید ، شرایط نگهداری آن میباشد بطوری که توصیه میشود این محصول را در محیطی دور از نور مستقیم خورشید و با دمایی بین ۱۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید تا هنگام استفاده از آن به بازدهی حداکثری و چسبندگی مطلوب برسید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری چسب واکو Vako”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *